Klub Włóczykija

Góry, nasze góry!

We wrześniu 2016 roku powzięliśmy postanowienie o założeniu Szkolnego Klubu Włóczykija. Jego członkami stali się miłośnicy wędrówek górskich, którzy co roku we wrześniu wyruszają, by zdobywać szczyty polskich gór.

Zapraszamy do wspólnych wycieczek wszystkich miłośników gór!

Góry Świętokrzyskie

We wrześniu 2016 roku wyjechaliśmy w Góry Świętokrzyskie. Pokonaliśmy sporą ilość kilometrów, często pod górkę... Walczyliśmy ze zmęczeniem, z każdym kilometrem większym, wspinając się na najwyższy szczyt Gór Świętokrzyskich – Łysicę–612m, wędrując szlakiem górskim przez Przełęcz Św. Mikołaja, szlakiem do Jaskini Raj i szlakiem górskim ze Świętej Katarzyny do Bodzentyna. Było wspaniale!

Galeria

Karkonosze

Ww wrześniu 2017 roku w ramach wycieczki ze Szkolnego Klubu Włóczykija pokonaliśmy kolejno 16, 14 i 12 km po stromym terenie. Wspięliśmy się na Śnieżkę, Wysoki Kamień i Krzyżnik.

Wszyscy dzielnie kroczyliśmy pod górę. Niekiedy mocno zmęczeni, ale z ogromnym uśmiechem i pełni dumy, podziwialiśmy górskie krajobrazy.